Ibai Esteibarlanda: “Herri bat hezitzailea dela diogunean ez da soilik ikuspegi pedagogikoa kontuan hartzen"

Pandemia osteko herri hezitzaileak izenburupean jardunaldia antolatu zuen Oinherrik, hilaren 17an. Bertan,  Euskal Herri hezitzaileago bat eraikitzeko pausuak identifikatu nahi izan zituzten, eta Ibai Esteibarlanda Hiritik at kooperatibako kidea izan zen parte-hartzaileetako bat.  COVID-19ak sortutako erronka berriei hirigintzatik eta komunitatearen parte-hartzetik erantzuteko ildo estrategikoak aurkeztu zituen.
Gehiago

[Elkarrizketa] Haurren nahi eta beharrak erdigunean jarriz...ERALDATU!

Gaur, Santamainako ludotekan lanean diharduten, Garazi Azkarate, Inesa Ugalde eta Iñigo Prieto elkarrizketatzeko aukera izan dugu. Beraien ahotik jaso ahal izan dugu, azken ikasturte hauetan egindako kanpo espazioaren eraldaketaren berri.
Gehiago

ESKOLAKO PATIOA. Ikasle guztiei leku egin nahian

Asfaltoa eta hormigoia luze-zabal osoan, futbol- zelaia erdi-erdian, eta kasurik onenean, saskibaloiko kantxaren bat bazterren batean. Eskola gehienetako patioaren argazkia antzekoa da. Estandarizatutako eredua errepikatzen da han eta hemen; izan Bilboko ikas- tetxe handi batean edota Arratiako zentro txikiago batean, kontuan izan gabe zein testuingurutan dagoen eskola.
Gehiago

ESPAZIOAK ETA ERLAZIOAK

Arkitektura eta pedagogia lotzen duen ildoa dugu hemen. izan ere, arkitekturak laguntzen al du haurraren autonomia, jakinmina, ikerketa, kuriositatea garatzen; eta bestalde, atsegin egoten, eroso sentitzen, argiaz eta espazioaz disfrutatzen?
Gehiago

Naturgunea Karrantzako Kontxa eskolan

Sastrakadia naturagune, jolastoki, ikasgela, aisia-leku... bilakatu dute Karrantzako Kontxa Eskolan
Gehiago

Baztan: KERIZU BERETIK

Baztan hezitzailearen aldeko ekimena
Gehiago

Haurren eta gazteen parte-hartzea USURBILgo HAPO egiteko

-Usurbilgo HAPOren irizpide orokorrak
-HAPOren atalak
-Herritarren parte-hartze prozesua
-Haurren eta gazteen parte-hartze prozesua
-Ondorioak
Gehiago